Mini Update :) - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu Mini Update :) - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu

Mini Update :)

Door: jackyvanherk

Blijf op de hoogte en volg Jacky

26 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Hollywood

Hoooiii Allemaal!

Even een kleine mini update van mij :)

Allemaal weer erg bedankt voor jullie reacties, ik vind dat zo leuk!!!

De tijd gaat zo snel, ik zit hier al bijna 7 weken!
& ik heb het nog steeds erg nr mijn zin hoor!

Er staan dan ook nog genoeg dingen in de planning, dit weekend alleen al is helemaal volgeboekt! Haha, ik ben namelijk jarig & dit ga ik vieren in DISNEY WORLD! Heb er nu al zin in! & de dag daarvoor ga ik nog nr een American Football game, hier kijk ik ook erg nr uit! Het wordt wel een latertje die avond want we gaan dus gelijk door richting Orlando!
Ik heb er zoooooon zin in :D:D:D!!
Dit wordt echt een top verjaardag!!!
En ik ga weer proberen een club in te komen, afgelopen weekend en de week daarvoor is het ook gelukt!
Dus even kijken of het weer lukt!

Ohhja.. een update over mijn rijbewijs:P!
Ik ben gewoon al 2x gezakt, laat ik het netjes houden en potverdikkeme te zeggen :P!

En zeg er mr niets over want ik baal ook!

En het zit me ook niet mee want vandaag werd de auto weer niet goed gekeurd, KUT auto!
Mrja, hopelijk heb ik hem voordat Daantje hier is!!
Daar ga ik eigenlijk wel vanuit :)

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

En jullie horen me volgende week weer!
Met heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel fotos :)

Veel liefs & een dikke knuffel van een hele blije Jacky

  • 28 Augustus 2010 - 10:05

    Martha Fokke:

    Hoi jacky,
    Ik kwam oma in de A.H.tegen en ze zei dat je jarig bent vandaag. Van Harte gefeliciteerd en dat je maar"een grote meid mag worden". Van de week heb ik Jan ook nog gesproken en die zei dat alles nu goed met je gaat, daar ben ik blij om. Hier gaat alles zijn gangetje. De scholen zijn nu al weer twee weken bezig, dus het is al weer aardig druk. Ik wens je een heel fijne dag en tot ziens een dikke knuffel van mij.

  • 30 Augustus 2010 - 18:41

    Linda:

    Zoooooo Ik ben jaloers!!! Nog gefeliciteerd! en hoe was het in disney?? Veel foto's gemaakt?
    Succes nog met je rijbewijs! Je kunt het meid!!

    Kusjes Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Jacky

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 30498

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 25 Oktober 2014

Zuidoost Azië :)

10 Juli 2010 - 07 Januari 2011

Stage@ Hollywood, Florida

Landen bezocht: