Captain Jack, The Drive-In, Shoppen & so much more - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu Captain Jack, The Drive-In, Shoppen & so much more - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu

Captain Jack, The Drive-In, Shoppen & so much more

Door: jackyvanherk

Blijf op de hoogte en volg Jacky

12 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Hollywood

Hoooiii Iedereen die deze blog leest:)

Alles gaat nog steeds erg goed met Moi :)

Het spijt me trouwens dat het zo ongelofelijk lang duurde voordat er weer een nieuw verhaal kwam!
Eigenlijk ook helemaal niet goed, want ik vergeet de helft hierdoor :| ! Echt, afentoe heb ik een vergiet in mn hoofd zitten ;)

Daantje & ik hebben tegenwoordig een wekelijks uitje, nouja eigenlijk hadden we die de vorige keer ook al..
Haha, mre we gaan elke vrijdag nr de Drive-In bios. En we kijken niet 1 film MAAR 2 :D!
We rijden gewoon vh ene scherm naar het andere, I love it
& ondertussen lekker avondeten opeten in de auto :P

Dusse we hebben nu al deze films gezien:

Going the Distance
Salt
Easy A
The Town
Wall Street
The American
Life as we know it
The Social Network

Ik ben alleen wel in slaap gevallen bij The American, wat eigenlijk een schande is aangezien George Clooney erin zit.. ;)
Mr ik was zoooooooooooooo moe & die film was verder ook gewoon erg saai..

Hahahaha, daantje was in slaap gevallen bij The Social Network & volgens haar zegt dat genoeg over de kwaliteit van de film.. met andere woorden, ZE VOND ER GEEN REET AAN!
Hahaha, nou madame's dromen werden ruw verstoord toen er ineens een 1 of andere knoedel naast me kwam staan om te zeggen dat ik mijn remlichten moest uit doen.
IK SCHROK ME HELEMAAL DE TERING, niet normaal zeg, die idioot stond ineens naast me! Ik zat helemaal in de film!

Want wanneer we nr de Drive In gaan staat alleen de radio aan en niet de motor, dus afentoe moeten we de auto aanzetten, zodat de accu niet leeg gaat. Dus ik hou mijn voet netjes op die rem, dat is gewoon een automatisme geworden ;)

Dus Kimmie, bereidt je voor op een Drive In avond in onze mooie auto!
Ohhja, & niet te vergeten met het avondeten op schoot:P
Het is net alsof je voor de TV zit, alleen dan een tikje groter ;)

Wat heb ik nog meer gedaan..

Ohhja, natuurlijk, SHOPPEN!
Nouja, het was niet helemaal voor mezelf. Want Danielle en ik hadden te horen gekregen dat we nr een Meet&Greet moesten.
Dit betekend dus dat je mensen gaat ophalen vh vliegtuig. Je kunt je vast wel herinneren dat er van die mensen met bordjes staan met een reisorganisatie erop, nou nu was ik 1 van die idioten met zo'n bordje in mijn handen :P! En normaal gesproken breng je ze dan ook nr hun hotel en help je ze met inchecken.
Mr dat hoefde nu niet, aangezien de tour guide al bij de groep was en dit ook kon doen!
Dus ik helemaal nette kleding gekocht en veeeeeeeeeeeel te kleine schoenen voor misschien 2 uurtjes werk.
Nou, die schoenen heb ik trug gebracht hr & gelukkig konden ze niet zien dat ik ze al aan gehad had ;)!
Ik ben nog wel nr de Victoria's Secret geweest, I LOVE IT !
En ik zei dat ik het niet kon betalen, dus kreeg ik 10 dollar korting..dat ga ik vaker uitproberen ;)!
Btw, Daantje lijkt altijd die idiote verkopers aan te trekken.. ze lopen altijd achter haar aan..:P
& ik lig dan helemaal in een deuk, SORRY DAANTJE!


Ik vertel echt alles kriskras door elkaar, totaal niet goed, mrja er komen nu weer dingen boven!
Want op de dag dat we onze nette outfit gingen kopen. Kregen we een smsje van 1 van mijn collega's Harriet.
Ze nodigde ons uit om te komen eten en drna op de boot te gaan.
Ik vond het echt super lief dat ze ons uitnodigde & we hadden echt vet veel geluk met het weer want het was lekker warm.
De man van Harriet, Ralph, had Lasagna gemaakt, erg lekker!
JAMMIEJAMMIEJAMMIE!
I love it !

& drna gingen we de boot op. Ik ben altijd bang dat ik in het water pleur op zo'n moment..
MAAR dat is niet gebeurd hr :)
Het is niet zo'n enorm ding, mr in mijn ogen groot genoeg.
Ik heb natuurlijk een grote mond en zeg dat ik die boot wel kan besturen, dus ik mocht hem ook besturen. Ik vond het natuurlijk doodeng.Zeker het gasgeven! Omg, ik scheet 7 kleuren, mr later vond ik het erg leuk :)
& volgens Ralph deed ik het erg goed, zeker vr een eerste keer!
Ik weet niet of het was om me goed te laten voelen ofzo, mr hij zei dat harriet het na 5x proberen nog steeds niet kon..
Nouja, het zal wel waar zijn ;)

Oh mijn god, ik vergeet bijna een heel leuk verhaal te vertellen.
Echt, nu ik eraan denk.. ik lig weer bijna in een scheur, mrja Daantje ligt te slapen, dus laat ik dat mr niet doen ;)

Want Harriet heeft 2 katten, Spook & Mickey.
Ik heb nog NOOOOOOIT zo'n dikke kat gezien als Mickey, echt ik piste haast in mijn broek vh lachen..
Elke keer wanneer ik keek schoot ik in de lach & het knappe was, hij was gewoon de trap opgeklommen :|!
Nouja, ik heb bewijs, zie mijn fotooos :)

Verder hebben we ook nog de watertaxi door fort lauderdale gemaakt & weer hele mooie huizen gezien. Ook erg mooi, ik heb het grootste cruise schip ter wereld gezien! The Oasis of The Sea :)
Erg mooi!

Verder weer taart gekocht, ditmaal een OreoCheesecake© !
Echt, GENIAAL!
Alleen niet zo geniaal vr de lijn, mr wat maakt het ook uit :P

Ook nog 2 keer nr het strand geweest, mr elke keer mr 2 uurtjes, dus echt bruin worden lukt nog niet.. en ik zit hier al 3 maanden, het is een schande :| !

Ook nog een aantal keer uiteten geweest, nr de fitness en hardlopen.
Mrja, aangezien ik zoveel eet, zie je hier niets van :P

Oja, en ook nog eens een tropische storm meegemaakt, schijnbaar was dit Tropical Storm # 16, genaamd Nicole. We mochten zelfs eerder weg van werk & we hoopten echt dat we de volgende dag vrij waren, mr het viel allemaal erg mee, helaas! Niet dat we ons werk niet leuk vinden hr, mr een dagje vrij had heerlijk geweest :P
Totnutoe nog niets ernstigs meegemaakt in dit tornadoseizoen, ThankGod for that!

Ik hoop dat ik de volgende keer iets sneller ben, lieve mensjes! Ik ga mijn best doen in ieder geval :)

Heel veel liefs, knuffels & greetings from the Sunshine State

PS. Als je dit leest, LAAT EEN REACTIE ACHTER, alsjeblieft *kijkt nu heeeeeeel lief :)*

  • 12 Oktober 2010 - 16:40

    Esmeralda:

    <3
    XxXxXxX

  • 13 Oktober 2010 - 18:42

    Mamsie En Janneman:

    OreoCheesecake , Ralph, had Lasagna gemaakt, erg lekker!
    JAMMIEJAMMIEJAMMIE!
    Volgens mij werk jij in een restaurant of zo , wat een lekkernij allemaal.
    Zelfs de katten worden tonnetjerond .
    Fijn dat jou overlevingspakketje is aangekomen met die heeeerlijke kruidnootjes en zo.Waarom schrok jij zo in de drive-inn , leek die man die naast jullie stond niet op George Cloony ?
    Is weer gaaf om jou blog te lezen .

    Kus en knuffels
    Mam en Jan

    PS Familie en vrienden.
    Een pakketje van max 5 kg naar Jacky sturen met TNT doe je ver onder de €35,-

    hint hint

  • 15 Oktober 2010 - 20:29

    Arie:

    zal maar ff wat antwoorden want van de week met de telefoon ant kloten (sorry) geweest maar sonds vanavond kan ik er zelf ook niet meer mee bellen,en van de week gerest blij dat oma mij kon bellen.... ja 1 dag. grrrrr zou v a gisteren door tele2 worden gebeld. ja ja. ik ga morgen eerst de computer verder aansluiten. hoop dat dat wel lukt. ps van je nieuwe verhaal had ik vorige week het meeste al gehoord maar het is onwijs leuk om dat zo met die smiley's enzo te lezen gaaaaaaaaaaf ga nu ff foto's bekijken hoop je morgen of zondag te spreken veel lol nog hou van je xxxx papa

  • 17 Oktober 2010 - 15:31

    Fam. Jasperse:

    Hey Lief Nichtje
    Net nog anderhalf uur met je geskypt hihi... maar wat maak jij veel mee zeg. Echt leuk om alles te lezen.
    Skyp is echt een geniale uitvinding, ik kan je zien en horen zo leuk :D:D
    Ik laat je blog nog aan me pa ma en cin lezen, dat zullen ze wel leuk vinden.
    Hele dikke kus Mandy en Stefan

  • 18 Oktober 2010 - 04:41

    Job:

    haha een reactie dan maar :P

    Je zit er al weer 3 maanden de tijd zal wel vliegen dan! Leuke verhalen, je hebt het goed naar je zin daar, zo te horen! Zoon drive-inn bioscoop lijk me ook wel heel vet! is dat zo dat je een bepaalde radio kanaal op moet zoeken en dat je daar dan het geluid op hoort? Ik moet dan gelijk aan greece denken whaha! Veel plezier nog! xxx Job


  • 08 November 2010 - 20:57

    Linda:

    Wat leuk om je verhalen te lezen Jack! Zo te zien heb je het erg naar je zin! Wat gaaf dat je een boot heb bestuurd! Je hebt toch wel je kapitein Haak (of was het nou Piet Piraat!?)gezicht getrokken he? haha!

    Nou heel veel plezier nog en tot in Januari! Goh, wat vliegt de tijd toch snel..

    Kusjes & knuffels,
    Linda

  • 12 November 2010 - 11:55

    Anna Mae:

    Jacky!

    Het is weer tijd voor een update..... ben benieuwd! (A)

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Jacky

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 1683
Totaal aantal bezoekers 30503

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 25 Oktober 2014

Zuidoost Azië :)

10 Juli 2010 - 07 Januari 2011

Stage@ Hollywood, Florida

Landen bezocht: