Snappy, Excursions & the Drive-in! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu Snappy, Excursions & the Drive-in! - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu

Snappy, Excursions & the Drive-in!

Door: jackyvanherk

Blijf op de hoogte en volg Jacky

14 November 2010 | Verenigde Staten, Hollywood

Hallllooooo allemaal :)

I should be ashamed of myself!
Jeminee, wat is het lang geleden dat ik iets geschreven heb !!!!

Waar was ik ook alweer gebleven.. oja, de Tropical Storm, die niets voorstelde bij wat jullie volgens mij de afgelopen dagen hebben meegemaakt ;)

Daarna werd het weer lekker ouderwets warm! I LOVE IT :)

Die week zijn we zelfs naar The Everglades geweest. & dat is een moerasgebied, dus het was nog warmer.
Elke keer wanneer mijn begeleider belde vroeg hij of we daar geweest waren… Dussee..nu zijn we van dat gezeur af ;)
Nee hoor, grapje, hij is heel aardig!

Daantje & ik hadden een route uitgeprint om naar de Everglades toe te gaan. Want ja, we hebben natuurlijk geen TomTom© in onze autooooo!
Wij dachten dat we het met deze route wel zouden redden, nou, dat was dus mooi niet zo! Hahaha, we hadden denk ik een afslag gemist ofzo ;). Dus uiteindelijk hebben we er een uur langer over gedaan dan de bedoeling was ! Toen vond ik het niet zo leuk by the way ;)!

De trip naar de Everglades was echt top. We hebben zo’n AirBoat Ride gemaakt, wat echt heel leuk was!
Haha, onze kapitein hield wel van een beetje snelheid ;).
Vandaar dat zijn collega ons nog succes wenste voordat we in de boot stapte. Ik echt zo, do we need luck then? I know the captain, dat was alles wat hij zei.
Nou, ik vond het wel meevallen. Was wel lekker die wind door mijn haartjes :)

Uiteindelijk hebben we denk ik 5 Alligators gezien, niet zo heel erg veel, maar we gingen midden op de dag, dus dan is het te warm voor de beesten. Schijnbaar werken die schubben als een soort zonnepanelen en absorberen ze dus die warmte.

Na de airboat ride mochten we nog een klein alligatortje beethouden, genaamd SNAPPY. Ik scheet zeven kleuren, but I did it :D!!!
Ik schrok wel eventjes toen hij bewoog, mare hij was erg onschuldig ;)
De trugreis ging wel erg goed, helemaal geen problemen.

Daarna een aantal weken niet veel gedaan. Het was echt super rustig op het kantoor, aangezien mijn supervisor op vakantie was.
& toen ze eindelijk terug was, werd ze ziek! Mrja, daar kun je niet veel aan doen hè.

Poeh, wat heb ik nog meer gedaan…
Zie je, ik moet meer schrijven, ik vergeet echt alles!
Of… Ik word gewoon oud ;)

Oja, de autooo, Jezus christus wat haat ik dat ding afentoe.

Ik had een week dat ik even heel sportief wilde wezen, dus ik wilde ipv 2 x naar de fitness, 3 x.
Daantje wilde dit niet, dus ik ging alleen & zij ging naar de Toys R Us.
Ik was lekker aan het crosstrainen toen ik een belletje kreeg van Daantje dat de auto niet meer wilde starten :@! Aangezien mijn tas nog in de auto lag met mijn portemonnee erin, kon ik haar niet eens bereiken.
Dus wij de monteur gebeld, alleen dit is een andere dan die we normaal gebruiken, aangezien deze zijn telefoon niet meer opneemt.
& Jose 2, jaja, hij heet ook Jose, neemt hem eigenlijk altijd op. Aan de andere kant..hij zit wel in Miami & hij is iets duurder, mrja hij doet zijn werk tenminste :).
Mrja, hij kon dus niet even komen helpen.
Gelukkig startte de auto op een gegeven moment uit zichzelf weer!
& we konden die avond gewoon naar de Drive-in :D.
Just like every other Friday. Ik weet even niet meer welke we toen gezien hebben.. Haha, we hebben al zoveel films gezien, niet normaal gewoon!
Sinds mijn laatste blog heb ik redelijk veel horror movies gezien.

- My Soul To Take.. aparte film.. heel apart.
- Daarna.. dacht ik naar Let Me In te gaan, MAAR, that was not the case at all….. We stonden namelijk bij Jackass 3D, the movie. Ik dacht al, wat is het drukjes :P, mrja die film was net nieuw.. dusse, veel bezoekers!
Hij was wel geinig, mrja, 1x & verder NOOIT MEER!
De weken daarna:
- Paranormal Activity 2 , Daantje wilde hier heeeeel graag heen, mrja, ik schijt de laatste tijd nogal snel zeven kleuren.. maar heb hem gezien hr, begreep er alleen geen snars van, aangezien ik deel 1 niet had gezien… :P
- Let me In, ook erg apart, niet echt boeiend, ik schrik toch wel ;)
- Saw 3D, was nog redelijk goed, wel disgusting, mrja, nothing I can not handle ;) & anders doe ik gewoon mijn oogjes dicht :P
-Hereafter, ook erg apart & wel een tikkie lang, mr wel goed!
- Due Date.. tikkie overdreven, mr verder wel grappig :)
- MegaMind, ook grappig, mr voor een animatiefilm, redelijk lang….
En deze week was het maar 1 film, namelijk morning glory.
Ik vond hem wel geinig, niet bijzonder, mr wel leuk!

Haha, & dat moet mij weer overkomen hr! Toen we van de sportschool weggingen, zag Daantje al een spinnetje… Nou, op de één of andere manier is dit kreng naar binnengekomen & bungelde ineens boven mijn hoooofd
Echt waar, Ik begon te gillen als een idioot & sprong gelijk uit die auto!

Ohhja, even weer de auto!
Aangezien onze remmen nogal piepte hebben we die laten vervangen door Jose 2. We hadden denk al een nieuwe auto kunnen kopen van al dat geld dat we er in geïnvesteerd hebben:P.
Mrja, nu deedtie het dus weer, nee, doet de ACCU raar..
Echt ik flipte bijna :@ !
Dusse.. weer een nieuwe gekocht en toen deedtie het prima….voor 3 dagen.
& toen startte die ineens niet. Mrja uiteindelijk deed hij het dus wel gewoon.
Ik snap die auto niet hr, heb al zoveel geld erin geïnvesteerd met Daantje!!
& nog heeftie kuren,,,…

Aangezien ik & Daantje niet op tour mogen, zijn we wel meegeweest met 2 excursies. 1tje naar de Everglades, gecombineerd met Aventura Mall.
En de andere naar Key West!!

Ik zal even iets vertellen over die excursies!
De eerste was naar de everglades & Aventura Mall…:

Onze tour guide Dan, kwam ons ophalen, wat erg lief was!
Die gast spreekt 5 talen, niet normaal meer…
Na een lange rit kwamen we eindelijk aan in the everglades!
De boottocht zelf was erg snelsnel, dusse, maar 1 alligator gezien :S
Daarna mochten die mensen nog op de foto met een alligatortje..
Dat vonden ze erg leuk volgens mij.
Vond de boottocht alleen erg slecht, dus alsk hun was zou ik iets anders zoeken!
Daarna was het op nr Aventura Mall, wat weer erg leuk was :)
Alleen niets gekocht, mrja dat hoeft ook niet altijd he ;)


2 dagen later was het eindelijk tijd voor Key West!
De wekker ging echt absurd vroeg, namelijk 5.10 !!!
Veel te vroeg natuurlijk ;), mrja dat had ik er wel voor over!
Dan, de tour guide vd Everglades excursie, haalde ons weer op vanaf het kantoor!
& toen nr het hotel om de mensen op te pikken!
Daarna begon een 4 uur durende reis naar Key West..omg, dat was zooooo lang..
Hahaha, aangezien ik zo vroeg mn nest uit was, viel ik binnen het eerste half uur in slaap. Lekker hr ;)
Toen ik eenmaal weer wakker was, ongeveer 3 kwartier to een uur later ofzo, waren we eventjes gestopt vr een toiletpauze enz.
Daarna begon het mooie gedeelte van de reis. Je rijdt over eilanden die verbonden zijn met bruggen, dus aan de ene kant was de Atlantische oceaan te vinden en aan de andere kant de golf van Mexico! En tussen door allemaal kleine eilanden & groen! Jeminee, wat zijn die eilanden groen!

We kwamen ongeveer rond half 12 aan in Key West. & we hadden maar tot 3 uur, dit was inclusief lunch tijd… dus, veel tijd hadden we niet. Wel konden we inspiratie op doen voor ons eigen tripje ;)

Toen we daar aankwamen viel ons 1 ding gelijk op, er lag nml een enorm cruiseschip!
Erg mooi, mrja niet zo mooi als de Ms Zuiderdam hr Martijn ;)!!!
By The Way, Echt alles heet daar most southern… aangezien key west het meest zuidelijke puntje is van the USA.
Je hebt dus the most Southern house, hotel, tattoo shop etc.

We zijn dus naar the most southern point van de US geweest, 90 mile verwijdert van Cuba, dus je kunt er bijna heen zwemmen ;)!

Ohhja, drna nog Key Lime Pie gegeten, wat erg jammie was.. dusse dat wordt zeker nog een keer gegeten!
Aangezien het zo’n kort bezoekje was, konden we niet eens de zonsondergang zien, mrja, deze ga ik al heel erg romantisch bekijken met Daantje & Kimmie ;)!

Een 1 of andere dude op een taxifiets noemde me ook nog eens honeybunny..weet niet of dat nou positief bedoelt was.. nouja, zal vast wel!

Het busje was trouwens erg warmpjes.. poehpoeh! Voordat we bij het hotel aankwamen zaten voorin, mrja, die plekjes waren natuurlijk zo ingepikt..dus wij moesten maar op de achterbank. WARMWARMWARM!
& wat nog afschuwelijker was, was dat 1 van de koppels elkaar de hele tijd zat te zoenen.. omg, IK WERD KNETTERGEK!
Ik wilde ze bijna knock out meppen, wat erg agressief was volgens Daantje ;)

Rond 7 uur waren we trug op het kantoor en dat was het einde van een super dag!

& dan zijn we eigenlijk alweer aan het einde gekomen van deze blog!

Ik hoop dat jullie hem weer met plezier gelezen hebben!

!!Enneeeee, laat alsjeblieft een reactie achter, die vind ik nml zooooo leuk :D!!

Heelveelliefs vanuit The Sunshine State :)

Jacky/HoneyBunny


  • 14 November 2010 - 07:31

    Anna Mae:

    Superrrrr Jacky!

    Klinkt weer geweldig en zo herkenbaar haha:)

    Waarom mogen jullie niet mee op Tour? Jammer, maar ach.. Ik heb ook zonder overleefd:p

    Geniet ervan want time flies.. En veel plezier met je zus alvast!! Xx

  • 14 November 2010 - 11:42

    Fam. Jasperse:

    Hi Honeybunny,
    Wat heb je weer een hoop meegemaakt. Ik zal voor altijd jaloers blijven. Echt stoer dat je Snappy hebt vastgehouden hihi. Mijn moeder wilt jullie ultra de luxe auto wel overnemen, als jullie er niet al te veel voor vragen hihi. Wij houden nog wel contact via skype. En heel veel plezier met je zus over twee weken.
    Hele dikke kus en knuffels van ons allemaal, uit ons stormlandje Nederland.

  • 14 November 2010 - 16:27

    Man En Jan:

    Hee lieverd ,
    avontuur avontuur en nog meer avontuur , super weken heb je gehad na jou laatste blog.
    = weer een leuke blog om te lezen , geniet nog van elke dag want voor je het weet .....!Leuke bijnaam heb je tegenwoordig Honeybunny , is gewoon in de goede zin van het geheel.Die taxitrapper gaf je een compliment en een spin boven je knars brengt geluk zeggen ze toch? Nu lekker naar het strand met Daantje en we skypen snel.
    en kom maar op met de laatste fotooootjes.
    dikke kus and we love you.
    Mam en Janneman

  • 15 November 2010 - 11:54

    Linda B:

    Eeey jacky!!

    Super leuk om je verhaal te lezen!! zo te zien vermaak jij je wel!! Gelukkig maar!!
    Wel vervelend van de auto.. je moet maar zo denken, beter zo dan dat je alles moet lopen;)...

    Heeeeeel veeeel plezier nog! geniet er nog maar even van!!

    Kusje

  • 15 November 2010 - 20:46

    Papa:

    ja lekker en leuk om te lezen maar sinds ik kan skypen weet ik het meeste al... maar toch heeel geinig ik zal als ik morgen weer in berkel ben even met ellen kieken mazzels . xxxxx

  • 18 December 2010 - 16:02

    Jan:

    Heb je verslag nog maar een keer gelezen.
    Blijft fijn om te weten dat jij daar zoveel ervaring opdoet en er ook op uit gaat om jou held , wat jij nog niet in een verslag hebt geschreven , hebt ontmoet.
    Dat is toch een disney ezel of zo?
    Hee lieverd we skypen

    Kus Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Jacky

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 815
Totaal aantal bezoekers 30495

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 25 Oktober 2014

Zuidoost Azië :)

10 Juli 2010 - 07 Januari 2011

Stage@ Hollywood, Florida

Landen bezocht: