fotoooss - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu fotoooss - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu

fotoooss

Door: jackyvanherk

Blijf op de hoogte en volg Jacky

11 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Hollywood

Fotoos kunnen hier gevonden worden:

Kwam er alleen achter dat ik nog geen 1 foto van het huis gemaakt heb!
Dus die krijgen jullie nog te goed!

Nu niet meer zeuren mensen ;)

Liefs <3

• 17 Augustus 2010 - 18:47

Arie:

geinig die foto,s wel veel dieren. ben Je in n dierentuin geweest ofzo..??? ha ha kussss papa.

• 19 Augustus 2010 - 10:41

Marijke:

Hoiiii wijffie,

Ik heb eens op mijn gemakkie je reisverslagen en foto`s bekeken. Wat leuk dat je iedereen op deze manier op de hoogte kunt houden. Zo te horen gaat het goed met je, maak je een heleboel mee en geniet je er erg van.
    Hopelijk slaag je snel voor je rijbewijs en hoef je niet meer zolang te reizen. Je bent ook nog bijna jarig, wel raar zeker om dat zonder je familie en vrienden te vieren. Nou wij nemen er in ieder geval een borrel op jou in Egypte met mam en Jan.
    Hou je taai wijffie en geniet vooral.

Liefs en dikke kus Jacq en Marijke xx

• 24 Augustus 2010 - 14:21

Lenneke:

Hi Jacky,
    Vorige week de link gekregen van je moeder. Heel leuk om op deze manier te volgen wat je allemaal meemaakt. Zo te horen heb je het enorm naar je zin daar. Amerika is ook een geweldig land!
    Nou meis, geniet er maar volop van en ik ben heel benieuwd naar de rest van je avontuur.
    En alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag zaterdag.
    Groetjes en dikke kus, ook van Henk,
    Lenneke

• 15 Oktober 2010 - 20:40

Arie:

nog n keer leuke foto"s mazzel.xxx

Papa& Ellen