Thanksgiving@DisneyWorld, Sisterlove & More :) - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu Thanksgiving@DisneyWorld, Sisterlove & More :) - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu

Thanksgiving@DisneyWorld, Sisterlove & More :)

Door: jackyvanherk

Blijf op de hoogte en volg Jacky

19 December 2010 | Verenigde Staten, Hollywood

Hello everyone!

I should be ashamed of myself, AGAIN!

Sorry dat het weer zo lang duurde lieve mensjes :)!

Maar, ik had het dan ook erg druk ;).

Dit gaat dus een lange blog worden mensen, dus zet je maar schrap ;):D!!!

Volgens mij was ik gebleven bij Thanksgiving, traditioneel is dit de dag waarop dank wordt gezegd voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen.
Maar, Ik & Daantje besloten dit op een andere manier te doen;
Wij zijn namelijk 3 dagen lang naar Disney World gegaan :D:D!!!!!

Ik was mezelf daar erg dankbaar voor ;)!

Van Saskia hadden Daan& ik de vrijdag vrijgekregen, vandaar dat wij 3 dagen lang konden gaan, anders was dit niet eens mogelijk geweest.

Aangezien Daan & ik allebei nog geen 21 jaar waren op de dag van vertrek, konden we geen auto huren.
Dus, we waren aangewezen op onze mooie bolide :P!

De wekker stond op 3.15 in de ochtend :|! We waren namelijk van plan om direct door te rijden naar één van de parken.
Een tikkie te vroeg als je het mij vraagt, mrjaaaaa, het is het allemaal waard:D:D!

Aangezien onze auto nogal oud is & ik niet een enorm stuk op zo'n tijdstip en in het algemeen kan rijden, moesten we toch echt 2 keer stoppen.
Met een DunkinDonut & wat koffie is dat geen probleem hoor ;)!

EN DE AUTO HAD HET GEHAALD HOOR:D!
Rond half 10 kwamen we aan bij Disney Animal Kingdom.
Ik voelde me gelijk weer zo'n klein kind :P
Helemaal HeppiedePeppie:D!
Mrja, dat word ik altijd van Disney ;).

Ik kreeg ook gelijk zo'n kerstmis gevoel, want er stond een enorme kerstboom vlak voor de ingang te wachten.
LEUKLEUKLEUKLEUK:D!

Eigenlijk is Animal Kingdom een soort Safaripark Beekse Bergen, met een combinatie van shows, attracties en parades!
Vooral de Parade, Lion King & Finding Nemo show vond ik erg leuk :)!
Ohja, we zijn ook nog op de foto geweest met Mickey, Winnie the Pooh, Tigger & jawel hoor, EEYORE!!!!
De liefde van mijn leven ;)
Enne.. ik heb eindelijk die handtekening, op een flut papiertje, but so what :P!

Aangezien het pas rond 4 uur/ Half 5 was, hadden Ik& Daan besloten om nog naar MagicKingdom te gaan!

Eerst even snel iets eten bij de Mac & toen gelijk doorrijden maar:)

MagicKingdom is echt mijn favoriet! Hier durf ik tenminste in de attracties ;)
Ik denk dat ik Disney daarom ook zo leuk vind ;)

Deze avond zijn we eigenlijk al in heel wat attracties geweest!
Mijn favoriete attracties blijven toch wel It's a small world, Peter Pan, Buzz Lightyear's Space Ranger Spin & the Mad Tea Party.

Volgens mij ben ik er nog wel een paar vergeten ;)! Vind ze bijna allemaal leuk :)!

Rond een uur of 12 waren we echt VERROT en toen was het op naar het hotel.

Nou, die omgeving is echt een doolhof
en we zijn dus flink de verkeerde kant opgereden!
Ik dacht het een keer goed te weten :P!
Niet dus..

Rond half 2 kwamen we pas aan in het hotel..gelukkig hadden we een late check-in ;)

We hebben een soort van uitgeslapen en toen lekker ontbeten bij de IHOP, one of my favorites!!!

Drna weer op naar Magic Kingdom, wat weer erg leuk was, vooral de lichtjesparade en het vuurwerk blijven erg mooi!

Die avond gelukkig in 1 keer het hotel gevonden:)!

De laatste dag van onze Disneyavonturen zijn we naar Epcot geweest. Een park waarvan je van verschillende landen een typisch gebouw en de oorspronkelijke bevolking terugvindt en soms misschien zelfs een attractie.

Ik vond vooral Soarin' 1 van de leukste attracties, we hebben hier dan ook 80 minuten voor gewacht :|!
Hier ga je in een hoogvliegersimulator zo over Californië heen! Echt supervet:D:D!!!
Het leek echt alsof we daar echt waren!

Aan het einde van de dag was er nog een keer vuurwerk! LEUKLEUKLEUK:D!

En natuurlijk was ik toen weer verrrrrrrrrot!
Dus, ik was blij toen we weer in het hotel waren!

Zondag zijn Daan & ik nog geld gaan uitgeven in een outletcentre!
Geld dat we eigenlijk niet hadden ;)!
Nouja, uiteindelijk alleen maar 2 horloges gekocht:P!
Ik weet het, 2! Maar ik kon niet kiezen :P & deze twee samen kosten evenveel als 1 :D!
Ik was verliefd op mijn horloges!

Aangezien er de volgende dag gewoon gewerkt moest worden konden daan & ik niet te laat nr huis gaan!
Alleen bij onze laatste stop wilde onze mooie auto niet meer starten :|! Echt, toen had ik het niet meer..
Gelukkig zag 1 van de shell medewerkers dit en hielp ons een handje..:)

Echt, toen we thuiskwamen plofte ik gelijk op mijn bedje neer en had ik echt geeeeeeeeeeeeeen gevoel meer in mijn benen!

Toen was het nog 1,5 dag werken voordat EINDELIJK mijn lieve zus in Miami aankwam!!

Toen ik haar zag staan ben ik echt naar haar toegerend!
Ik had haar toch wel erg gemist :).

Kimmie wilde die avond nog naar de Drive-in, echt, ze kwam net van het vliegtuig af en was verrot!
Respect kimmie ;)
Love&OtherDrugs was erg leuk!

De dag drna lekker nr het strand, alleen werd ik voor het eerst gezandstraald sinds mijn verblijf hier! Echt, het waaide hard, niet normaal!

De dag drna shoppen in Sawgrass, nouja, Kim deed het shoppen!
Oja, ook nog cheesecake gegeten bij the Cheesecakefactory, JAMMIEEEE :)!
Die avond uiteten bij de Chinees.

Vrijdag was het tijd voor een heeeeeeeerlijk ontbijt bij de IHOP en op nr Aventura Mall!
Alleen er was nog niets open, behalve de Bios, dus zijn we daar maar heen gegaan:P
Burlesque was ook erg leuk:)!

Die avond zijn we voor 1 nachtje naar een hostel gegaan en we zouden hier zondag nog naar trug gaan, mr, dat hostel was niet veel soeps, dus, het verblijf vr zondag hebben we maar gecanceled!

Zaterdag&Zondag stonden in het teken van KeyWest! En de auto heeft het gewoon weer gered! Echt zo slecht is die auto nog niet ;)
Ik heb echt heel veel gelachen tijdens het KeyWest Weekend, nietski Daan & Kimmie?

Zondag echt in een super hotel aangekomen! Zoveel beter dan dat verrachte hostel!

Maandag zijn we weer naar de bios geweest, ditmaal naar Tangled, hahaha, als ik daaraan trugdenk, te grappig, Kim vond dat volgens mij ook, ze hield niet op met lachen!

Verder cadeaus wezen shoppen voor kerst en in de avond hebben we gegeten op Espanola way, bij een Italiaan, echt alleen maar echte Italianen.. Stelletje slijmballen, if you ask me ;)
Mr wel te grappig voor woorden!
Ze vonden kim helemaal het einde:P

Dinsdag was het tijd voor iets anders dan shoppen en het was veeeeeeeel te koud voor het strand, dus zijn we naar Miami Seaquarium geweest. Een soort Dolfinarium alleen kleiner, wel erg leuk & het was nog gratis ook, I love my job :P!

Woensdag eerst nog naar de Bios geweest, Welcome To The Riley's was weer eens wat anders dan normaal.
Drna de laatste cadeaus en kleding inslaan en uiteten bij een Thais restaurant, wat erg lekker was!

Donderdag was het alweer de laatste dag van de vakantie van Kimmie & the time had just flown by!
We hebben nog een klein stukje op Miami Beach gelopen, aangezien we daar niet heen konden vanwege het KUT weer. Echt waar, ik vervloek dat rotweer dat we toen hadden!
Precies in de week dat mijn lieve zus er was :S.

Ik wilde perse nog pancakes eten bij een diner en toen was het nog 1 keer een laatste bezoek brengen aan Victoria Secret, de koffers ophalen en trug naar het vliegveld.
Natuurlijk waren er een paar traantjes bij het afscheid, ik moest dan ook hard weglopen om een waterval te voorkomen ;)

De dag daarna was wel een leuke dag, het was namelijk mijn afscheids en Danielle haar verjaardags lunch!
En mijn lieve collega's hadden er echt werk van gemaakt!
Saté, ovenfriet en salade.
Op de salade na, Jammieeee :D!
Ik heb Daantje haar cadeau maar op die dag gegeven. Ook omdat ik niet kon wachten ;)
Ze was er erg blij mee, volgens mij ;)!

11 December, Daantje haar verjaardag stond in het teken taart en het Jingleball concert met heel veel leuke artiesten :D!
Van Katy Perry tot The Script en van Enrique Iglesias tot Adam Lambert.
En nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer!
Het was een lange avond maar erg leuk!

Zondag zijn we de ouders & het zusje van Daan op wezen halen. En het zijn echt hele aardige mensen!

Verder ben ik heel die nacht opgeweest om mijn opdracht plus presentatie af te krijgen. Het is gelukt hoor mensen, ik heb VAKANTIE!
Mijn presentatie ging niet zoals ik had gepland, mr ik was dan ook erg moe, mr uiteindelijk was Saskia positief en daar gaat het om!

Sindsdien volgens mij niet echt veel gedaan en ik vind het ook wel weer tijd om te stoppen!

Ohh, voordat ik het vergeet!
Ik heb wel weer een leuk nieuwtje mensen:
28 December - 4 Januari ga ik samen met Daantje naar Las Vegas en LA om oud en nieuw te vieren!
Ik heb er zoveeeeeeeeel zin in!

Echt, dat wordt super gaaf!
Tot nu toe is dit al een tijd om nooit te vergeten en het wordt alleen maar beter!

Ok, nu stop ik echt!

Lievelieve mensen ik wil jullie alvast fantastische feestdagen wensen en een geweldig 2011!

Over 19 dagen landt de KL4619 weer op Nederlandse bodem!

Voor die tijd misschien nog een laatste blog en anders zal ik er nog 1 in Nederland schrijven, ik moet het wel netjes afsluiten he!

Heeeeeel veel liefs vanuit een redelijk warm en afentoe nog steeds zonnige Florida aan het ondergesneeuwde en koude NL,

Xx

Jacky






  • 19 December 2010 - 12:07

    Martijn:

    Heeft idd weer lang geduurd je Blog, maar het is heel herkenbaar dat je daar weinig tijd voor hebt tijdens je stage....;)

    28 januari vlieg ik die kant op Jack! Neem ik het stokje van je over :P

    Eurodam ligt elke zaterdag in Fort Lauderdale.....Hou hem in de gaten!

    Fijne feestdagen daar!

    Kussss, Martijn

  • 19 December 2010 - 20:46

    Sistahlove:

    Pff zo lang wastie njiet, tog Daan ;-P.....Raar he je laatste blog?? Nog ffies en dan zie ik je weer!!!! Kussssssss

    P.S. ga je echt missen met Kerst!!!

  • 20 December 2010 - 16:20

    Mam En Jan:

    hee gezandstraald disneykind van ons,
    leuk om jou blog te lezen.
    Eindelijk een handtekening van die ezel.
    Maar toch jou grote liefde , in Frankrijk wist hij zich toch mooi verstopt te houden , maar in Florida ......... .
    Morgen gaan wij kerstshoppen , waar weten we nog niet maar we maken er een leuk dagje van.
    Tot skypes en een dikke kus

  • 20 December 2010 - 18:31

    Diaantje:

    Jeetje Jack, wat doe jij een hoop daar zeg! En wat heerlijk dat je VAKANTIE hebt! Wou dat ik dat kon zeggen! :D Echt zo gaaf wat je allemaal doet! Ben wel beetje jaloers op je hoor met al dat disney en mooi weer hihi, Wij zitten hier in de bijna 1 meter sneeuw met temperaturen die oplopen tot -20 haha, ook een ervaring en zeker de moeite waard :D

    Geniet er nog even van die laatste weken!

    Liefs Diaantje

  • 20 December 2010 - 21:19

    Natascha:

    Hey nichtje, leuk om weer van je te horen. Ik lees op je blog dat je over 18 dagen naar huis gaat, wat is dat al weer snel! Maar eerst nog naar Las Vegas! Dat is zooo leuk, je kijkt je ogen uit daar. Een achtbaan bovenop een hotel wie verzint nou zoiets... in Las Vegas kan het allemaal. Als je misschien de M&M winkel ziet, denk dan nog maar aan me, M&M's in tientallen kleuren mmm...
    Nou Jacky ik wens je een gezellige kerst en een leuke tijd in Vegas.
    X Natascha

  • 21 December 2010 - 12:08

    Lenneke:

    Hi Jacky,

    Time flies when you're having fun, zeggen ze altijd en zo te lezen heb je een hoop fun gehad in Florida. En de tijd vliegt inderdaad, want over 2,5 week kom je alweer naar huis. Je mag je dikke sokken wel aantrekken, want hier ligt een heel pak sneeuw en het is af en toe bar koud. Zal wel wennen worden na Las Vegas.
    Ik wens je hele fijne feestdagen, heel veel plezier in Las Vegas (ik hoop voor je dat je de jackpot wint ;-)) en alvast een hele goede reis weer terug naar Holland.
    Groetjes, ook van Henk,
    Lenneke

  • 22 December 2010 - 10:18

    Fam. Jasperse:

    Liefste Nicht,

    Hartstikke bedankt voor je lieve email. Eindelijk 20 :D. Het valt me wel een beetje van je tegen dat ik geen retourtje Miami heb gekregen voor mijn verjaardag hihi.... Grapje.

    Wat maak jij weer een hoop mee zeg en wat fijn dat je het zo leuk gehad hebt met Kimmie :D
    En nu gaan we aftellen tot je weer in ons kikkerlandje bent!!

    Hele fijne feestdagen:D:D:D
    Kuss van ons allemaal

  • 24 December 2010 - 12:49

    Papa:

    Nou heb ik je verhaaltjes toch nog even kunnen lezen, was woensdag te laat. erg leuk om alles te lezen. Dat jij alles onthoud snap ik echt geen pepernoot van mrja zal de leeftijd wel wezen. Wel gaaf om te lezen dat je zoveel leuke dingen meemaakt en dat je kim weer heb gezien. je weet dat we miss!!!!! zaterdag bij ellen even kunnen skypen op oma smit dr laptop.
    Nah Dikke Knuffel Trouwens ook nog n knuffel trug van Oma. kusssss

  • 28 December 2010 - 18:46

    Ellen:

    He wat een leuk verhaal weer. Gaaf om zoveel mee te maken. Ik ben jaloers met je vaders vliegangst zal ik het nooit beleven. Maar hoop toch ooit nog eens de zee over te steken. Aftellen nu , wat zal je dat leventje missen als je weer in Pijnacker bent en elke dag de trein naar Breda. Geniet er nog maar ff van. Knuffel Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Jacky

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 30504

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 25 Oktober 2014

Zuidoost Azië :)

10 Juli 2010 - 07 Januari 2011

Stage@ Hollywood, Florida

Landen bezocht: