Carproblems, an amazing concert and much more :) - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu Carproblems, an amazing concert and much more :) - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Jacky Herk - WaarBenJij.nu

Carproblems, an amazing concert and much more :)

Door: jackyvanherk

Blijf op de hoogte en volg Jacky

20 September 2010 | Verenigde Staten, Hollywood

Hello Darlings :)

Ik wil eerst weer iedereen bedanken vr hun reacties op mijn reisverslagen, ik vind het echt SUPER dat jullie me volgen!

Volgens mij ben ik de vorige keer bij het behalen van rijbewijs gebleven, wat ik trouwens nog steeds super tof vind ;)! Het is zo'n super gevoel om zelf te rijden!! En ik hou van een automaat.. al word je er wel lui van.. Mrja, dat maakt me geen ene reet uit!
Je wordt er toch al lui van om 40 uur per week achter een desk te zitten:P
Maar ik vind het werk nog steeds super leuk! Mijn collega's zijn echt super ardig en ik leer elke dag weer iets bij:)
Het scheelt dat het goed uitgelegd wordt ;)

De dag nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald zijn Samantha & ik voor de laatste keer uitgeweest, aangezien Daantje ook geen 21 is..& Samantha maar 1 paspoort heeft :P
Het was Ladies Night bij Blue Martini, dus dit betekent geen entree & drankjes 2 voor de prijs van 1, I LOVE IT (L)!
Het was echt super druk..ook veel oudere mensen.. Ik zweer het je, ik zag een soort Hugh Hefner figuur rondlopen, natuurlijk niet DE Hugh Hefner, mr wel zo'n oud vies mannetje dat iedereen stond te checken..
Er was ook nog een bandje, mr zij speelde mr tm half 12 & toen waren ze foetsie! Ze waren niet slecht, mrja de DJ draaide betere muziek :)
Weer een aantal drankjes gehad & toen naar Huussss, want het was woensdag & we moesten de volgende dag gewoon weer werken, dus we hebben het maar niet te laat gemaakt.
Het was wel een super leuke laatste avond met zn tweetjes.. Ik mis die stapavonden echt heel erg!!!

De dag daarna ging de wekker weer vroeg.. en die dag zou ook Daantje aankomen in Miami!

We hadden echt een super plekje gevonden, bijna vlak voor de deur, mrja toen was het nog even uitvogelen waar Madame van den Bergh zou aankomen.
We dachten het te hebben gevonden, mr het duurde even voordat Daantje die deuren doorkwam, dus Sam en ik werden al een beetje ongeduldig ;)
Als die knoedel in Parijs nou gelijk de goede papieren had gegeven, dan had ze iets sneller geweest..Mr dat is weer als, als.. :P

Nou, op de trugweg begonnen de problemen hr..Hahahaha.. met de auto bedoel ik dan!! .. Nouja, eigenlijk begonnen ze de dag daarvoor al, mr dat was dus weer een ander probleem, dachten we, mr laten we het mr niet over auto's hebben, want ik heb er bar weinig verstand van :P

Dat kreng wilde op een gegeven moment niet harder dan 30 MPH, & dat op de I95.. Oh my god, ik scheet zeven kleuren.. & ik zat niet eens achter het stuur!!

Ondertussen een aantal keer met onze monteur gebeld, mr die gast is echt makkelijk. Haha, wij scheten zeven kleuren en hij bleef heel droog zeggen dat we gewoon moeten blijven rijden en nr hem toe moesten komen en dat het dan allemaal goed zou komen..
Uiteindelijk zijn we heel aangekomen bij zijn huis.
& hij was zo lief om ons, met zijn auto, nr Huus te rijden :)
Hahahaha, leuke binnenkomst voor Daantje, gelijk een kapotte auto..

Mrja, dit betekende wel dat we met de bus nr het werk moesten, gvd :@!!! Ik bedoel, potverdikkie..
Niet dat ik de bus zo erg vind, maar je moet er een uur eerder uit..:S

Meneer dacht het probleem volgens mij 3 keer gevonden te hebben, de ene keer zou het ons 300 dollar kosten, de andere keer 60 en toen weer 300..

Nouja, het duurde iig tot en met maandag voordat hij gemaakt zou zijn,,..
Dit betekende dus, dat wij, Samantha, Daantje & ik met de freaking bus nr Miami moesten voor het concert van Paramore.. Nou, dat doe ik NOOITNEVEREVER meer! Jezus Christus, wat duurde dat lang zeg :| ! Ik denk dat we 3 uur in de bus gestaan/gezeten hebben, minder leuk, mrja, we waren er & daar ging het om!

Het concert van Paramore was echt super, het was echt lang geleden dat ik een concert heb bijgewoond & om dat in Miami te doen, dat was wel erg leukleukleuk :D!
Btw, als je niet weet wie Paramore is, zoek het op, op Youtube ofzo, you will love it.. Well I love it;)

Ja, & toen was het na 11en & toen reden er natuurlijk geen bussen richting huis.. ik bedoel het laatste stukje nr huis, niet het hele stuk hr!

Hahahahaha, in de bus heb ik nog wel in een scheur gelegen samen met Daantje, want er zat zo'n hele grote, dikke zwarte vrouw in de bus, die volgens mij helemaal koekoek was.
Ze was mr aan het bidden & aan het praten tegen iedereen. Nou, die bus was vol, mr de plekken naast haar waren vreemd genoeg leeg... Hoe zou dat nou komen ;)
Toen ze de bus uitging hing haar broek alleen op half 7, minder prettig gezicht;), mr ik & daantje lagen in een deuk :P!

Uiteindelijk het laatste stukje mr met een taxi gereden. & toen was het voor Samantha tijd om haar spullen in te pakken, om half 2 's nachts..:P

Ik was zoooo moe, dat ik haar de volgende dag niet eens verder haar koffer heb in horen pakken.
& toen was het tijd om afscheid te nemen.. Jose, onze monteur, was zo lief om Samantha nr het vliegveld te brengen, aangezien wij natuurlijk geen auto hadden..
Hahaha, nou, er waren wel een paar traantjes hr!
Het is heel raar, maar in die tijd dat Samantha en ik bij elkaar waren, zijn we heel erg hecht geworden & dat in 5 weken tijd :). Ik had dat nooit verwacht, mr het is wel super!

Nouja, die maandag, op Labor Day, een feestdag hier, was de auto eindelijk gemaakt, wat ons uiteindelijk 400 dollar heeft gekost..:S
Jose kwam de auto thuisbrengen en toen moest ik hem weer trugrijden, nou is hij niet snel bang, mrja met mij achter het stuur :P

Nee hoor, het ging redelijk goed, maar dat rijden was toen nog wel even wennen, ik had nog maar 2 keer "legaal" met die auto gereden, dus ik was nog wel een beetje zenuwachtig.

Op Labor Day verder niets gedaan, het was nml best wel laat toen we de auto trughadden. Dus lekker Chillen met die billen:D, want we hadden toch vrij van werk! Hahaha, Daantje haar eerste dag was gelijk een vrije dag, LUCKY BASTARD :P!

De dag daarna was het voor Daantje haar eerste dag& ik moest haar alles uitleggen. Ik was echt bang dat, dat niet zou lukken, mr ik heb ongemerkt echt super veel geleerd, dus het ging me makkelijker af dan dat ik dacht ;)
In ieder geval, ik denk dat het best goed ging. Ik heb haar in ieder geval gewezen op fouten die ik altijd maakte, dus die mag ze nu niet maken :P

Het eerste weekend met z'n tweetjes hebben Daantje & ik doorgebracht in Aventura Mall, Lekker bij de Cheesecake Factory gegeten. Haha, jaja, ik weet het, normaal eet ik geen taart, mr hier eet ik veeeeeeeel te veel taart, I love it :)
Red velvet cheesecake.. (L)
Ik heb er een foto van gemaakt btw, voordat ik hem op-at ;)
& je hebt daar zoveel soorten, ik wil er nog wel een paar proberen..mr dat vind mijn kleding minder leuk, dus eventjes wachten en dan mag het wel weer :P
Daarna eventjes winkels gekeken, echt I loveeee Aventura Mall, mr ik heb me ingehouden en niets gekocht:P

De dag drna naar de Drive-in, going the distance gezien, die erg leuk was:)!

& Zondag voor het eerst geskypt met mijn moeder, jan en zuslief! Wat een aparte ervaring was dat zeg! Je wilt ze aanraken, mr dat kan natuurlijk niet ;)!
Het was wel echt super om ze weer te zien en ik heb zelfs de honden eventjes gezien!
Drna nr Fort Lauderdale Beach, ik moet natuurlijk wel bruin trugkomen hea ;)! 6 maanden Florida & dan trugkomen als een melkfles is er niet bij voor mij.
Nouja, bruiner als mams en jan zal ik toch niet worden.. of misschien toch wel.. :P
Ik ga in ieder geval een poging wagen :D!

Dinsdag even koffie gekocht bij Nespresso voor onze lieve collega's als afscheidscadeau van Samantha, in Miami & drna lekker bij een Italiaan gegeten, YUMMY!

Deze vrijdag weer nr de Drive-in gweest, ditmaal nr Salt, super vet:D!
Alleen zaten mijn oren sinds woesndag dicht en kon ik bijna niets horen. Dus het geluid stond op zijn allerhardst ;)
Deze dag was Disney trouwens ook jarig en Suely, mijn bazin, had een Braziliaanse Lunch geregeld, wat heel lief was natuurlijk, mr niet bepaald lekker.. Sorry, mr ik moet eerlijk blijven (A) !
Het toetje was taart & die was wel erg lekker!

Ohja, dat was dus ook erg leuk, ik heb mijn bazin deze week voor het eerst ontmoet & ze is erg lief, totnutoe iig :)

Zaterdag stond eigenlijk South Beach op het programma, mr het is Fort Lauderdale Beach geworden, aangezien Daan& ik te lui waren om ons op tijd om te kleden :P.
Uiteindelijk was het weer erg lekker!

& vandaag, Zondag, eerst American Pancakes gemaakt, mr deze waren niet te vreten.. dus 3kwart weggegooid & toen mijn haartjes geverfd & nr SawgrassMills Mall gegaan.
Ik heb natuurlijk weer veel te veel geld besteed, mr het was wel erg gezellig!

Ik ben trouwens super blij dat zuslief mij komt opzoeken op 30 November tm 9 december!!! Woehoeeee, kan niet wachten om haar weer te zien in levende lijve & te knuffelen :D!
& het leukste is, is dat ik al mijn dagen heb opgenomen en dat ik de gehele tijd bij haar kan zijn :D:D

Ik denk dat ik nu wel weer alles verteld heb.. van deze afgelopen 2,5 week iig :).

Jullie horen me over ongeveer 2 weken weer, tenzij ik iets nieuws heb te vertellen:)!

Lots of love, hugs & kisses from the Sunshine State!

Jacky











  • 20 September 2010 - 07:27

    Jan En Mam:

    Hee liefie,
    ontzettend veel meegemaakt weer in pretpark Florida zo te lezen.
    Skypen is inderdaad heeeel leuk , kunnen we jou weer eens lekker zien tijdens het babbelen.
    Paramore = inderdaad een aanrader om te horen.
    Gaaf dat je naar het concert bent geweest.
    Super verslag om te lezen weer , kan niet wachten op de volgende.

    Love and lots of XXXX Jan , Mamsie Kusjes en een pootje van Diesel , Gijs en Teun

  • 20 September 2010 - 14:51

    Jolanda:

    ha die jacky. leuk om al die verslagen te lezen hoor.volgens mij heb je de tijd van jeleven.ook gaaf dat kimnaarje toekomt,nog even geduld.ik ga je blogs regelmatig lezen hoor ze zijn te leuk.gijs en teun hebben bij ons gelogeert,was zo gezellig.we gaan gelijk op zoeknaar een klein hondje.
    nou jack nog een gave tijd en tot later

  • 23 September 2010 - 11:18

    Linda B:

    Zo te merken heb je het heerlijk naar je zin daar!! mooi zo!! Het is nu ook chill dat je zelf kunt rijden ( dat mis ik hier in indonesie wel,, maar het verkeer is hier gaos..)
    Geniet er nog maar lekker van!! Kusje

  • 26 September 2010 - 18:36

    Papa:

    Gaaf om te horen dat het nog steeds zo goed gaat.
    alle leuke en minder leuke dingen(de auto)te lezen lachen dat je al zo,n lol heb met jose ps spreek je zeker uit met n g gose ha ha. en dat jij nu taart lekker vind is natuurlijk minder voor mij en kim mj dan zorgen we wel dat er taart is die jij niet lekker vind ha ha gemeen he nah lruk om je verhelen weer ff te lezen en je net aan de telefoon te horen love you van papa en ellen.xxxxxxxxx

  • 29 September 2010 - 19:12

    Your Uncle Edwin:

    Allemachtig wat een lang verhaal!!! Ik krijg er wallen van hahaha. Maare leuk om je verhalen te lezen meid! We missen je wel een beetje hoor.
    Vandaag hebben we je gelukkig even kunnen zien via skype. Zodra onze Pc aangesloten is probeer ik ook eens te skypeuhh.
    Hoewel ik nog niet weet hoe dat in z'n werk gaat.
    Monique wil ook ff reageren en zit me weg te duwen. DONDEROP WIJF!!!.......
    Zo die heb ik ff weg geduwd.
    Nou Jacky, veel plezier nog en tot snel.

    xxxxx van je oompie!!

  • 29 September 2010 - 19:20

    Monique:

    HeHe eindelijk mag ik!!!
    Geouwehoer van die vent:-)
    Leuk je ff te hebben gezien en gesproken. Ja wat moet ik nou eigenlijk nog zeggen...
    leuk om al die verslagen te lezen hoor.volgens mij heb je de tijd van jeleven.ook gaaf dat kim naar je toekomt,nog even geduld.
    Maar goed, tot die tijd HAVE FUN! liefs en een dikke kus.

  • 30 September 2010 - 14:44

    Chantal:

    He Jack!! Wat een verhalen zeg, wauw!! en wat een ervaringen zal je daar opdoen. Ik kan niet wachten tot dat je weer wat reisverslagen en foto's gaat plaatsen, zo leuk vind ik het zelf, kan je na gaan hoe super jij het daar hebt :) Nou meissie, tot gauw en geniet er van!!

    Kus Chantal xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Jacky

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 30506

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 25 Oktober 2014

Zuidoost Azië :)

10 Juli 2010 - 07 Januari 2011

Stage@ Hollywood, Florida

Landen bezocht: