Eindelijk, een begin! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Jacky Herk - WaarBenJij.nu Eindelijk, een begin! - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Jacky Herk - WaarBenJij.nu

Eindelijk, een begin!

Blijf op de hoogte en volg Jacky

04 September 2013 | Nederland, Pijnacker

Afgestudeerd in november 2012 en sindsdien in een diep zwart gat..
Ok, misschien is dat een beetje overdreven ;). Natuurlijk wil ik graag in de reiswereld werken, maar dat kan niet met mijn huidige reiservaring.
Azië is perfect om zoveel mogelijk ervaring op te doen, dus dat is dan ook mijn plan :)!

Mijn reis zal beginnen in Beijing China. Om een beetje op gang te komen zal ik beginnen met een groepsrondreis met andere, hopelijk hele lieve mensen. In 18 dagen reis ik met hen van Beijing naar Hong Kong. Als die rondreis is afgelopen, blijf ik zelf nog 2 dagen in Hong Kong. Vanaf Hong Kong vlieg ik naar Bangkok en dan staat er niets meer gepland! Nouja, op een einddatum en bestemming na ;). Mijn reis eindigt voorlopig op de 28ste van mei, in Bali.
Best een mooie eindbestemming al zeg ik het zelf :p.. En ik zeg voorlopig, omdat ik zo'n voorgevoel heb dat ik mijn reis langer gaat duren, maar dat zien we tegen die tijd wel :).

Voor nu heb ik eindelijk een begin, een doel om letterlijk naar toe te werken! Ik ga proberen om zoveel mogelijk uren bij de IKEA te draaien en dan neem ik op 26 januari afscheid van de meest lieve collega's die er bestaan en dat zijn er veel als je in een personeelsrestaurant werkt :). Ik weet het, mijn vertrekdatum is pas 23 februari.. Maar ik heb wel een maand nodig om mijn tas in te pakken..:p
En ik heb zeker een maand nodig om afscheid te nemen van al mijn lieve vrienden, vriendinnen en familie!
Voor nu ga ik zoveel mogelijk inspiratie opdoen, mijn visum voor China regelen en niet te vergeten.. mijn vaccinaties :s..
Maarja, het is voor een goed doel!

Let the fun begin!!!
Bubye for now <3

  • 05 September 2013 - 10:14

    Mariska:

    Lieve Jacky,
    Wat een avontuur ga je tegemoet, het is je gegund lieve meid!!
    Voorlopig zie ik je nog, maar ik blijf je daarna zeker ook volgen!!
    Dikke kus Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacky

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 30481

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 25 Oktober 2014

Zuidoost Azië :)

10 Juli 2010 - 07 Januari 2011

Stage@ Hollywood, Florida

Landen bezocht: